Berenberfu bende de olmustu canım ama ben büyük tuvalete de çıkamamıştım, sancıdan ağlayarak hastanelik olmustum ve lavman yapmışlardı ayyyy hatırlamak bile istemiyorum 🙈😂
Doktor dedi ki bunun çaresi bol bol yürüyüş. Sonra her gün markete gidip gelmeye başlamıştım 15-20dk yürüyüş oluyordu. Bir daha sorun yasamadım. Bir de sıcak suya kimyon koyup bekletip süzüp içmiştim. O da biraz gaz çıkarttırmıştı.