Emine_2222 öncelikle çok geçmiş olsun diyorum ve sana bolca sabır diliyorum. Hem süt alerjisi ve çoklu gıda alerjisi hemde kuruyemiş alerjisi bir bebek annesiyim. Kızım şuan 19 aylık. 2900 kg doğdu. 41+3 de. Acil sezaryenle. 4. Ayda süt ve diğer saydığım alerjisi teşhisleri kondu. Kızım beni tamamen emmeyi bıraktı. Eğer bebeğin emiyorsa lütfen diyetinde kaçak verme. Çünkü her kaçak seni 3 ay ileri taşır.. Yani alerji 3 ay uzar. Bu süreçte uyku bozuklukları, açlık, yoğun gaz, geçmeyen pişikler, gürültülü kaka, diş çıkarırken aşırı ağır geçirilen ateş hastalık durumu başına gelecek. Ama sabret lütfen. Eğer diyet yapamamağım düşünüyorsan zorlanırsan çünkü psikolojik olarak çok sağlam durman gerekiyor eğer diyetinde kaçak verecek olursan lütfen alerji mamasına geçiş yap ve kesinlikle değiştirme en az 3 ay kullan. Alerji maması olarakda Aptamil Pregomin AS öneririm şuan adı değişti ama doktorun bilgi verecektir benim kızıma bu mama yaradı ama size neocate, evolvia RP serisi falanda önerebilir benim kızıma hiç biri yaramadı. Sabırlı ol hepsi geçiyor bebeğine tez zamanda sağlık diliyorum ♥️🤲🏻