Bsraaalp Herkese merhaba. Bugün 4. ay aşılarımızı olduk sağlık ocağından kan damlası verdiler. Ebe kabızlık yapabilir dedi verirken. Bu damlayı kullanan var mı aranızda kabızlık yaptı mı memnun musunuz? Yoksa başka özel bir damla ile takviye mi yapmalıyım?
hemsireanne01 Bsraaalp bizde yeni başladık. Devletin bedava dağıttığı ilaç yani kim bilir ne yan etkileri vardır. Ben onu başlamadım. Çocuk doktorumuzun tavsiyesiyle dışardan aldık. Tabiki ilaç olarak etkisi vardır fakat doktorumuz kabızlık yaptıgını ve ileriki aylarda dişleri siyahlaştırdıgını söyledi önermedi. Durumunuz varsa dışardan alın sizde.
yumurtam Bsraaalp aslında bir çocuk doktoruna danışsanız en sağlıklısı olur. Ben de asm nin verdiğini kullanmadım. Çocuk doktoru birkaç çeşit Demir ilacı önerdi, içlerinden yan etkisi daha az diye ocean aldım, ama onun da emilimi az diğerlerine göre
Mukaddes_5 Bsraaalp evet kabiz yapmadi kakasinin rengide degismedi. İcince kusmuyoda portakal aromali . Bende cok arastirdim oyle aldm saglik ocagindakini sakin kullanmayin icerigi hem kotu hem kusturuyo
deleted20517 @“Bsraaalp” Vegaferon kan damlası kullanıyoruz çok fazla kabızlık yapıyor bizde bide sürekli çocuğum ıkınıyor kullanmaya başladığımızda belli.5 aylık olduk
Mukaddes_5 deleted20517 cocuga eziyet resmen degistirin tabi kullanmayin icinde kimyasal bulunuyor. Her verileni arastirmadan bence uygulamayin kucucuk bebege
deleted20517 @“Mukaddes_5” 3 gündür vermiyorum zaten araştırdım bi iki hemşireye daha sormuştum verebilirsin diye ama yan etki yaptı vermiyorum degistiricem
Merve1967 Banada vegaferon verdiler. Gün de 1 kere 5 damla arkasından da su ver dediler 2-3 çay kaşığı. 2 gündür kullanıyorum kabızlık falan olmadı. Yalnız aşıdan sonra çocuk çok huysuz. Resmen huyu değişti
MelindaMelisa Bsraaalp Asmnin verdiğini kullanmayıp sidefer almıştım. Ancak hiç demiri yükselmedi şuan mecburen ferrum kullanmak zorundayım. Hiçbirimiz kullanmak istemiyoruz ama sonu hep ferruma gidiyor maalesef.Oceanın vae demir takviyesi onada iyi diyorlar deneyin istersenşz