Kizlar tadim asamasinda ilk haftamiz. Dunden beri bal kabagi veriyorum. Bugün düne göre daha cok yedi (püre) ama aksam bezinde cok olmasa da biraz parcali renkli gidayi gördüm. Bu baslarda normal mi yoksa sindiremedi diye düşünüp baska gidaya mi gecmeliyim