Asyakussss Merhabalar minnoş anneler :) Kızım tam 1 aylık ve ilays slingi hiç istemedi ve kullanamadık.Şimdi satıyorum onu ve yerine kanguru alacağım 2.el.Sizce hangisi daha güzel ve kullanışlı?
Masal0650 Asyakussss neko switch al bence cunku hem ergonomık hemde sırt bolgesınde c tasıma seklıne uygun ayrıca ayarlanabılır oldugu ıcın yenıdoganda felan rahat kullanılıyor tek sıkıntısı var kullanım kılavuzu türkce degıl🤣🤣 ama bu switch modelını 86 cm olana kadar kullanabılıorsın
Kubra55 Asyakussss solomombaby kullandim ben cokta memnunum halada sakliyorum yenidogan aparati mevcut pespese dogum olunca buyuk kizim araba kucuk kizim kanguru oyle degise degise kullandik uc turlu kullanimi mevcut cokta rahat ettmistim dogrusu dusunebilirsiniz
Asyakussss Masal0650 yaaa İngilizce öğretmeniyim sıkıntı değil de 🥰 hiç görmedim o modelini o yüzden tecrübeli insanlara ihtiyacım varr