Merhaba bebegim 45 günlük doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz ama inanılmaz sıkıntı çekiyor bebegim gaz sancısı çok fazla oluyor ağlama krizlerine giriyor denemediğim damla kalmadı hiç birisi fayda etmedi . Deneyimli olan annelerden ricam gaz yapmayan mama önerisi istiyorum. Not saglık problemlerimden dolayı agır ilaçlar alıyorum o yüzden anne sütü veremiyorum linç yemek istemem 😄