Eyllkck moralinizi hiç bozmayın komposto yapın bol bol ondan için suyunuzuda bol bol için göğüslerinizi sağmaya devam edin, benimde sütüm kesilmişti bi ara ben bu şekilde geri kazandım. Bebeğiniz eğer emmiyorsa uykuya dalarken ve uykudan hemen uyanınca emzirebilirsiniz bizimde 3 aylık meme reddimiz olmuştu ben bu şekilde alıştırdım birde ayakta emzirdim keyfine göre davrandım yani. Canınızı sıkmayın çünkü moral çok önemli.. inşallah sütünüz gelir ve yavrunuz emmeye başlar 🤲🏻