Kızlar merhaba ben meme küçültme ameliyatı olmak istiyorum kendimi bildim bileli memelerim hep büyüktu doğumdan sonra iyice sarkti karnımın Üstündeler resmen hep iri hem sarkık cok zor yani. Psikolojim alt üst oldu Devlet hastanelerinde plastik cerrahi bölümlerinde ücretli mi oluyor yoksa devlet oldugu icin ücretsiz mi bir bilgisi olan ya da yaptiran var mi aranizda birde emzirme doneminden ne kadar sonra yapilabiliyor yardımcı olursaniz cok sevinirim