Ceylan578 1ana_2evlat nasıl bu şekilde resim yükleyebiliyirsunuz ya bende beşigimj saticam ama bir türlü yükleyemedim 1 saattir uğraşıyorum 😫
Irmakmelegim 1ana_2evlat iyi satışlar aslında kullanışlı bebek arabasi duruyor artık ihtiyacınız mi kalmadı
1ana_2evlat Ceylan578 Ana sayfada sag üstte profile girdiğiniz yerde resim yükle yazar oraya girin resmi yükleyin ve linki kopyalayıp yapıştırın buraya direk
1ana_2evlat Irmakmelegim Canım çok güzel ve rahat bir araba gerçekten ama benim bebekler büyüdü ondan ve paraya ihtiyacımız var acil ondan ☺️
Irmakmelegim 1ana_2evlat allah bagislasin kaç yasindalar? Kziim in arabasi olmasa alırdım da bizde joie nin kullniyrz 15 ayligiz