Bende 2 hafta sonra başlayacağım. Ücretsiz izin kullanmıyorum.
Evden çalışma fırsatımız var şirkete teklif edeceğim. Bakalım ne yanıt verecekler.
Süt sağımına başladım bende.
Biberon tutma ile ilgili şöyle birşey yaşadım, normalde gögüs uçlarım yara olduğunu için silikon gögüs ucu kullanıyordum.
Yavaştan alıştım ve silikon uç olmadan emzirebiliyordum. Silikon uç ile beraber emzik tutuyordu ve gögüs uçlarımın çok agrı/kanama okduğunda biberon ile sağdığım sütten vermiştik.
Asıl duruma geliyorum, silikon ucu bırakıp memeye geçince ne emzik aldı, ne de biberon😟
Bende mecburen 3-4 gündür silikon uç ile emzirmeye yeniden başladım. Takip ettiğimde Çıplak meme ile daha az emiyor ama silikon uç ile daha çok emiyor. Nasıl bir süreç bekliyor beni bilmiyorum.
Allah çalışan/çalışmak zorunda olan annelere güç, kuvvet, sabır ve kolaylıklar versin. 🙏🏻