Kızlar merhaba prensesim bugün 5 ay 2 günlük bugüne kadar anne sütü ile geldik fakat geçtiğimiz hafta göğüslerimi ısırdığı için yara oldu aptamil conformil e başladık sonra düzelince sadece gece veriyorum 2 kez, şimdi anne sütü tek başına yetmiyor ağlıyor çok çabuk acıkıyor bugün ilk defa evde elmanın suyunu sıkıp 3 çay kaşığı verdim içti yarında bişry denemek istiyorum sıvı olarak birden yoğurda geçmek istemiyorum, suda vermedim hiçbir doktor önermedi yani aklım çok karışık ne yapmalıyım 5 gündür kakada yapmıyor doktor fitil verdi bana lütfen yardımcı olur musunuz ne vermeliyim neler yapmalıyım