İyi günler bebeğim bugün tam 9 günlük oldu ama göbeği hala düşmedi. Kurumuş baya heran düşecek gibi duruyor ama etrafımda gördüğüm hep 5 6 günlükken göbek kordonu düşüyordu. Doktora danıştık 21 güne kadar normal olduğu söylendi. Başına böyle bi durum gelen var mı merak ediyorum