Merhaba az önce mama suyu kaynatmaya mutfağa gittim, geri geldiğimde oğlumun gözü kızarmıştı. Hemen kaynamış soğumuş suyla sildim.Kızarıklık geçince baktım gözünün renkli kısmında minik bir tırnak izi var. Kontrol ettim ışığa hassasiyeti yok, sulanması geçti. Doktorunu aradım kanlanma, kızarma, hassasiyet yoksa getirmenize gerek yok takip edin dedi ama içim rahat etmiyor. Sanırım başına gelen bir annenin beni rahatlatmasına ihtiyacım var 😔.