Belissimo 36 gün önce sezeryan oldum kızlar. Tam dikiş yerim şiş şekildeydi. Şimdi eskiye nazaran daha inmiş durumda ama tamamen eskisi gibi olacak mı dümdüz diye merak ediyorum...
Canansena Belissimo dikişlerinizde sertlik var mı bende çok merak ediyorum o sertlik kalıcımı 60 gün önce doğum yaptım hala çok sert
deletedmom173 Belissimo canım geçiyor dümdüz oluuor 2 ay 14 gün oldu tam iyileşiyor kapanıyor kızarıklıkta Yok oluyor şükür merak etme sen
Thesra Belissimo Benim 8 ay oldu hala kırmızı ve şiş sanırım vücuddan vucüda değişiyor hassaslık durumu
Esrelf Belissimo canım dikişler aynı yerden başladığı için bir tarafın diğer tarafa göre daha sert ve kabarıktır. İçerdeki dikişler 6 aya kadar ancak iyileşiyormuş. Şuan 4 ay oldu o şişlik çok çok az kaldı yani bende. Zamanla geçiyor.
Nilsmom Belissimo merak etme canım hicbir şey kalmıyor, biz 5 buçuk aylıgiz. Neredeyse izi bile kalmadı. Insana o ilk 40 günde sanki hiçbir şey geçmeyecekmiş gibi geliyor ama öyle degil, sadece bebeğinizle olmanın tadını çıkarın 🐣🌸❤