Beni anlatıyorsun aynı. Biz de aynıydık hala aynıyız 4 aylık olacağız bu arada haftaya. Kucak delisi, gece uyuyor çok şükür yatakta ama gündüz yatırdığım an uyanıyor. Uyuması çok zor kucakta gezerek anca uyuyor. Uyanık olduğu vakitlerde de hep bir seylerle oyalamam gerek yoksa ağlıyor yatmıyor yine