_eay_ şaka mı bu ya resmen psikolojinizle oynuyor sağlık ocağındaki ebe mi bunu diyen eğer öyleyse başka bir sağlık ocağı var ise yakınlarda ona geçin değiştirin birincisi 1 aylık bebek küvezden çıktığı kilo hesaplanınca 1 kilodan fazla almış eğer ki 900 gramsa bile bu çok iyi. 700 gram ve üzeri kilo yeterli kabul ediliyormuş bebeğiniz gayet güzel kilo almış mamaya başvurmaya gerek yok sütünüz yeter benim bebeğim de hep bir kilo bir kilo alarak ilerledi ebeye sorduğumda iyi mi diyr tabiki iyi ne bekliyorsun çocuk bir kilo almış bu çok iyi demişti içini ferah tut lütfen. Kafa konusuna da gelince o bebeğin kafası tazecik daha yamuk olamaz ki çok şekil alır yatırmana bağlı sinir oldum yine ya