findiklibadem Kızlar bebeğim pamukçuk mu olmuş dudakları böyle Ağzının içinde de var sanki ama tam emin olamıyorum Mama veriyorum su vermiyorum ondan olabilir mi? Doktor günümüze daha var panik oldum
Meltemkndmr findiklibadem benim bebeğiminde böyle başta pamukçuk diye karbonat yaptım ilacını aldım geçmedi araştırınca anladım ki emme yastıkcığıymış onlar koparmayın ellemeyin yazıyordu
Singlemomm findiklibadem bizimkinin de dudaklari böyleydi sma kurumuştu ben de intetnette gördum gögsüme sürdügüm lansinosh kremden biraz sürdüm gecti arada oldukca sürüyorum. Dilindeki de süt kalıntılari olabilir bizde de hep dili beyaz ama pamukcuk olduğunu sanmiyorum baska belirti yok gayet güzel emiyor aglamıyor. Son olarak o agzını yerim ne tatlı öyle 🤭
Vestless Hayır değil merak etmeyin ilk bir ay böyle olur genelde emdikleri için su toplamış gibi ama acı çekmez emme sürecine alışıyor vücüdu
meltemeser10 Bu duduşlar emme yastığı oluyor korkmayın bir sıkıntı değil aksine onun daha rahat emmesini sağlıyor :)
Meltemkndmr findiklibadem mama veriyorsanız mama artığı olabilir ben mamayla beslediğim için dilinde beyazlık vardı doktorda baktı mama artığıymış banyo ederken serçe parmağınla temizle dedi öyle yapıyorum bişey kalmıyor bi temizle bakalım temizlenirse pamukçuk değildir
findiklibadem Singlemomm çok teşekkür ederim inşallah değildir bende mi sürsem dudagına o kremden napsam
Singlemomm findiklibadem bence sürebilirsin zaten emerken de silinmeden kullanilabilen bir ürün yani zararsız. Anında geçiriyor kurulukları