Kızlar 13 aylık bebeğim 14 e gireceğiz uyku problemini hala çözemedik.ise baslayamiyorum bu yüzden.acaba tek uykuya düşürsem ki sabahları en fazla 3saat dayanabiliyor,daha uzun uyur mu geceleri? Meme desteğiyle uyuyor.Vermesem çığlık kiyamet.Gündüzleri de yanından ayırmıyor bu aralar.Azı dişleri geliyor sanırım.Ama iyiden iyiye yoruldum ve sabrim ,hayat enerjim kalmadı.Allah bebislerimiZe uzun sağlıklı uykular versin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼