En son 2.5 aylıkken gittiğimde kilosu 5.400dü boyu 62cm. şimdi 3.5aylık oldu 5.800 galiba, boyu 65cm. Doktora henüz gitmedim 4 aylık olunca gideceğim inşallah bir ayda 400 gralması normal mi. Bebeğim boyuna göre daha fazla mı alması gerekirdi?doktora gidene kadar evde kafamda kurmak istemiyorum