Anneler merhaba bebişlerinizi ne zaman yüz üstü yatırmaya(geceleri) başladınız? Bebeğim 29 günlük ve yüz üstü yatınca çok rahat uyuyor başlarda gözlemleyerek yatırdım hep ama kafasını gayet güzel döndürüyor 2 3 gündür geceleri de yüz üstü yatırmaya başladım ve bebeğim doğduğundan beri 2 3 gündür az da olsa uyumaya başladı ondan öncesinde hiç uyumuyor ve uyumadığı süre zarfında sürekli ağlıyordu. Doktor yüz üstü yatırmak için çok küçük olduğunu söylüyor ama bebeğim bu şekilde rahat etti sadece iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum bilemedim, umarım tek değilimdir :/ siz bebişlerinizi ne zaman yüz üstü yatırmaya başladınız?