Anneko Oyku2019 ben hamileliğimi bel ağrısı için acile gittiğim de öğrenmiştim sanki belim ikiye ayrılıyor gibiydi ve 9 ay boyunca hiç geçmedi o ağrı şimdi ne zaman belim agrisa ayy hamile miyim derim 🤣🤣🤣🤣🥴
Oyku2019 BihterZiyagil_ tesekkurler ilk kizimda hic olmamisti 4. Hafta agrilar icin erken gibi geldi dusuk mu olacak diye korktun
iki_tospik_annesiii Oyku2019 Bebek yeni yeni yerleştiği için normal bi durum canım eger için rahat etmiyorsa kadın doğuma git ☺️ İnşallah sağ Salim kucağına almayı nasip eder rabbim 🙏
Oyku2019 iki_tospik_annesiii Tesekkur ederm canim yani haftaya randevu almistm suan ultrasonda da gozukmuyor diye
Oyku2019 Anneko Aynen benimde oyle hic birsey yapamiyorm hayatimi cok fazla etkiliyor bense korkuyorm bir sorun mu olacak diye
Anneko Oyku2019 hiç korkma panikle çünkü ne kadar paniklersen o kadar kötüyü çağırırsın Allah korusun iyi düşün iyi olsun çok normal bu durumlar
_YanakReisinAnnesii Oyku2019 gayet normal , çok şiddetli dayanılmayacak ağrılar ve kanama eşlik etmediği sürece korkma 🙏
sirineyavrusu Oyku2019 normal bence rahime yerleşmeye calıştıgı icin vucut trpki gösteriyor kanama olursa sıkıntı