esracolpan benim kızım da 15 aylık üst ön 2 dişte kararma oldu dişçiye götürdük gece emmesini sordu gece sürekli memede benim kızım dedi ki anne sütü çok şekerli bir besin her emmeden sonra temiz bir gazlı bez veya tülbenti ıslatıp dişlerini silin keza her beslenmeden sonra da aynı uygulamayı yapın eğer gece sürekli memede ise ve silmenize imkan yok ise 14 aylık olmuş artık gece beslenmesini kesebilirsin doktoruna da danışarak dedi biz 1 aydır hala kesemedik hiç hazır değil gibi çünkü