Anneolunca_g05 benim oğlum 5.5 aylık 5.ayında yoğurt ile başladım sebze oüresi meyve püresi vs veriyorum ama püreleri ya telden yada blenderdan gecırıyorum yiyor alıstırısanız yoyebolecegını dusunuyorum.bizim meme reddi ve kılo alamama gibi durumumuz vardı O nedenle kasık mamasına baslamamız gerekıyordu