Mrb degerli anneler.. ablam MS hastasi 1 bucuk aydir yatak yarası ve enfeksiyondan dolayi hastanede yatiyordu. Az önce yoğunbakıma aldılar enfeksiyonu düşmediği için. Dua edebilirseniz çok mutlu olurum rabbim sevdiklerimizle sınamasın. Hepinizden Allah razı olsun şimdiden