Merhaba anneler size sorum şu benim kızım 13 aylık ve 1 aya yakın zamandır yemek yerken hep ağzında bekletiyor yemek yemesi 1 saatten fazla oluyor gezmek istiyorum ilgisini dağıtıyorum oyun oynuyoruz video bile izlettim ama yok yemiyor ağzında bekletiyor suyla zorla zorla yutuyor yemeği önerisi olan var mı?