Biz büyük kızım için ebebkten almıştık kabin boy. Ama araya pandemi girince kullanamadık. Sonra da kullanalım dediğimizde bi baktık bozuk. Ebebek bozuk olduğunu kabul etmedi zaten ğzerinden de 1 yıl geçmiş. Beyse ihtiyacımız olmadı kullanmadık. Ama küçük kızım biraz büyüynce pusetli heryere götürmek zor olunca eşim tamir etti ebebkten aldığımızı, bayağı işimizi gördü. Hem hafif, hem açılıp kapanması kolay. Nispeten az yer kaplıyor.
Bir de chicconın liteway baston var. Oda aç kapa kolay, ebebkinkinden biraz dah konforlu ve korunaklı bence ama daha çok yer kaplıyor. Ben büyük bebek arabasanı aç kapa, tak çıkar çok bunalmıştım o yüzden az yer kaplayan arabaları seviyorum.