Kızım 1 yaşında 2-3 gündür çişi bayağı bir azaldı günde sabah bir altını alıyorum akşama kadar öyle kalıyor boş az işemiş gece bile öyle yatırıyorum bugün de sabah altını aldım saat 10.00′da bezi kupkuru bez çizgisi hala sarı suyu çok az içer yemek yediği zaman bir iki pipetten çeker başka da içmez başına gelen var mı ne yapmam lazım su içmiyor hiç sevmiyor içiyor tükürüyor doktora götürmüştüm bir kere su içmesi lazım diyor pipetli suluk al dedi aldım içiyor tükürüyor🤦🏼♀️