Kızlar merhaba. Spiralim var bu ay ara kanama biraz fazla yaşadım az önce doktordan geldim. Kayma yok dedi rahim duvarın çok kalınlaşmış dedi. Bildiğim kadarıyla rahim duvarı kalınlaşması gebeliğe hazırlık aşamasıdır. Beta değeri istedi 3.20 çıktı gebelik var mıdır acaba? Doktorum henüz müsait değil dönüş yapmadı merakta kaldım