Senay05 Arkadaşlar ketılın kirecini çözmek için limontuzu atıp kaynatmıştım daha sonra unutup 2 buçuk aylık bebeğime mama yaptım çok korkuyorum yan etkisi olur mu acaba başına gelen oldu mu napmalıyım
Kuzeytoo Senay05 o suyla mı yaptınız? Tabi ki olabilir. Bi doktorunuz varsa hemen arayın ya da en yakın acile bi götürün. Burada bunu kimse bilemez çünkü
Oglunasikbiranne08 Senay05 bence hemen acile gidin . Bebeğiniz çok küçük. Asitli olduğu için boğazını midesini kötü etkileyebilir .
[silindi] Senay05 yorgunluktan ne yaptığını unutmuş kadın hey Allah’ım ya bacım bir doktora götür ne olur ne olmaz
Senay05 Lütfen kınamayın bu durumu ikiz bebeklerim var aşırı yoğun geçiyor günlerim . Bebeğim iyi hiç yan etkisi yok doktorumlada görüştüm sonucu yazarım tekrar buraya
Ceylan578 Senay05 Ya ne kınaması olrurmj hiç biz birtaneye bakamazken siz ikisine bakıyorsunuz ayakta alkışlanmaız lazım ben birtaneyle dibe çökmek üzereyim 😞
kar_kristali Senay05 canım böyle durumlarda 112 yi arayıp sorabilirsin. Gerekli uzman doktora yönlendiriyorlar. Eğer emiyorsa bol bol emzir. Allahım korusun yavrularını. İkiz bakmak gerçekten zor
Senay05 kar_kristali Arkadaşlar bebeğim iyi çok şükür kustu midesi rahatladı doktorumuzda yinede gözlemle dedi