Merhaba kizlar buraya kuzenim icin yaziyorum 10 aylik bir kizi var ve 4 aylik hamile bugun konstolrw gitti ilk gebeligi cok problemli idi degerleri dusuk tansiyon yuksek ve bebek xok asagidaydi bugun doktor bebegin cok asagida oldugunu neden hamile kaldin masada kalirsin olurda olmezsen sag cikarsan baska coxuk yapma sen falan demis istemeden olan bir gebelik suan cok uzgun agliyor ic dikisler duruyor ipler gozukuyor demis kadin ultrasonda kanaman cok olur kendini bi fakulteye at falan demis baya korkmus basina boyle birsey gelen varmi simdiden tesekkur ederim 🥰