Kızlar öyle çok alışveriş düşkünü bı insan değilim heleki çocukla dahada zor alıyorum ama bı ferace gördüm payagi pahalı geldi gözüme 650tlden 500e düşmüş sağolsun eşim her ay harçlık verir o harclikla alicam ama eşime söylerken utanıyorum sanki çocuk olduğundan beri hep içimden niye aldın çok oldu vs geçiyor eşim sağolsun al onemli degil dedide nebilim artan su hayat pahalılığı ile birlikte ne almak istesem vicdanen rahatsız oluyorum 🙄ama kadın olarak bazen hepimiz biseyler almak vs istiyor gerçekten