Merhaba herkese günlerdir çok kafama takılan bir konu hakkında danışacağım. Benim bebeğimin doğumda baş çevresine 35 cm yazılmış, 4.gün kontrole gittiğimizde ise 34 cm yazılmış. Daha sonra bebeğimin doğumda çekilmiş fotoğrafları elime ulaştı baş çevresi ölçülürken çekmişler orada 36 cm olarak gözüküyor ölçüm. Neyse 1.ay kontrolüne gittik ve orada da 34,5 cm yazılmış. İnternetten baktım 2 cm ye yakın büyüme beklenirmiş ilk ayda. Kötü şeyler yazıyordu aşağısı için aldım kendim ölçtüm 37,5 38 cm çıkıyor. Kafam allak bullak oldu. Ve benim bebeğimin gebeyken iki haftada bir her kontrolde baş çevresi hep iki hafta ya da en az 9 10 gün ileri çıkıyordu. Ne düşünmem gerek ?