Kızlar köyden 6 kg tereyağ geldi. Geçen ay bir güzel eritip 2 saat kadar üstünden tuzunu al ala 1lt. Cam kavanozlara koydum. Yani fermente ettim. Fakat bugün bir baktım ki kalan 5 tane kavanoz icinde küflenmeye baslamış 😭 niye böyle oldu bilginiz var mı üstten alıp kullansam salça gibi zararı olur mu?