Bsramcoglg 4 aylık bebeğimde bıyık ve alın ve kulak bölgesinde tüylenme var . Bu durumda olanlar var mı dökülür mü acaba ?
Ozlem2904 Bsramcoglg oğlum doğduğunda kürt adam gibiydi omzunda kulaklarında kıl tüyler vardı 🐺 şimdi 10aylik kulaktaki ve omuzdakilr döküldü sırtında biraz var. Banyo yaptrrken minnak erkek diyorum hep 😄😄
Samyeli008 Bsramcoglg Benim kızımın alnında ve bıyıklarına hala var dökülmedi 10 aylık bazen üzülüyorum ama alıştım galiba
Bsramcoglg Ozlem2904 inşallah bizimki de dökülür ilerde dalga geçerler diye korkuyorum . Dökülmesi için bir şey yaptınız mı Ozlem2904