Arkadaşlar peteklerin temizlenmesinin fatura üzerinde çok önemli bir rolü olduğunu unutmuş durumdayız. 2 yılda bir temizlenmesi gerekiyor. Temizlenmediği takdirde hem evin ısısını yakalayamıyoruz hem de kol gibi fatura ödüyoruz. Farkındalık yaratmak istedim. Bilmeyenleri bilgilendirelim.