Çalışan anneler bebeklerinizi emzirme isini nasıl yapıyorsunuz sütünüz azaldı mi bebek işteyken emmedigi için? Ben 8 aylıkken ise döneceğim bebegim çok zor alıştı emmeye. 1 yaşına kadar en az istiyordum emzirmek ama çalışmadan da zor oluyor. Geçiniyoruz çok şükür ama birikim yapmak istiyoruz biraz da. Nasil yapıyorsunuz emzirmeyi? Süt falan sagiyor musunuz ise gitmeden