Mervedk1 Merhaba Kızlar 💓 bebişlerinize astronot tulum aldınız mı? Aldıysanız kaç aylık bebişe kaç ay tulum aldınız 😁 benim bebişim 2,5 aylık 6 ay kıyafetleri giyiyoruz azcık bol olsada 🤔 9-12 almam mantıklı olur herhalde değil mi aralık ocakta giymesi için🤔
OptimusPrime Mervedk1 Uyku tulumu bende 12-18 daha iyi olur. Biraz bol olması rahat ettiriyor dönerken falan 2 beden buyuk alıyorum ben şuan 11 aylık oğlum 2 yaş giyiyor 3 yaş kızıma 4-5 aldım mesela.