Elnr sağlıkla büyüsün bebeğiniz, bir ara biz de mama kullandık hipp kabız yaptı diye(3-4 gün yapmamıştı) bebelac a geçmiştik öyle yapmıştı kakasını ama her bünyede farklı etki yapıyor tabi, mamayı değiştirmeyi deneyebilirsiniz.Benzer yollardan geçmiş bir anne olarak size tavsiyem olabildiğince sık sık meme teklif edin, emzirmeye çalışın sütünüz artacaktır buna inanın. Daha yolun başındasınız🌺