atlasrl kızlar ayağımda bas parmağın tırnak kenarında mantar olmus ilk kez basıma geliyor sanırım ilaç kullanmak gerekiyomus ama emziriyorum. baska doğal yöntemler var mı bildiğiniz? 😔
Meovvmeovv atlasrl günde iki kez sür demişti bana doktorum mantarı terletmemek lazım terlemesn ayağınız yani sürüp üzerine çorap giymeyin