Yorgunannee_dd kesinlikle size katılıyorum, ben de yıllar önce bir heves Arçelik çiflisini almıştım, birkaç kez kullanmışımdır, sadece yer kapladı tamamen gereksiz bir alışverişmiş, elektrikli cezveyle yapıyorum yıllardır çok da memnunum, hem lezzet hem köpük açısından diğerlerini hiç aratmadı