Ezelsara Kızlar 1 aylık bebeğim var Sezaryen oldum kanamam bitti yalnız çok kötü kokulu ve sarı akıntım var öyle olan var mı ya da sebebini bilen
Meovvmeovv Ezelsara hamileyken de muhtemelen vardı sizin benimde öyleydi çünkü hala öyle. Normal doğuml enfeksiyon akıyo ama sezeryan olunca maalesef enfeksiyon akmıyo
-_-hUysUzvetatlikadin Ezelsara aha enfeksiyon doktora git canım antibiyotik veriyor bana doktor kanama yada akıntıda koku varsa sıkıntı demişti aman ihmal etme
Aybars-mom160821 15aylik oğlum o banada oluyor nefret ediyorum iğrenç bı koku ve sonrasında kaşıntı yapıyor bende burda bekleyim neymiş o acaba sezaryandan sonra oldu banada