gmzshn Bebeğim 7 haftalık sadece mama ile besleniyor mama markamız evolvia önceden her öğünde 60-90 arası içerdi şimdi 120-150 ml içmek istiyor. Normal mi? Bana ayına göre birden fazla geldi ama. Bezleride dolu dolu çisli bu arada doyuyor yani
Elin34 gmzshn evet fazla o aylar için bence. Ama her bebek farklı aç bırakmak tabiki olmaz. Oyalamaya çalışabilirsin emzik alıyo mu alsa onu verebilirsin. Doktorun ne diyo önemli olan o
Elizinannesi01 gmzshn içmek istediğini nerden anlıyorsunuz acaba? Mesela ağlıyorda mı mama veriyorsunuz? Yoksa 120 yaptığınızda felan bitiriyor mu hepsini? Bizim yavru iki ayı bitirecek bir ara 90 içiyordu baktım kusuyor ve kalıyor tekrar eskiye döndüm sonra yükselttim tabi deneyerek baktım ben.
gmzshn Elizinannesi01 canım 60 yapıyorum bitiyor sonra ağlıyor ellerini emiyor yapıp verince içiyor öyle anlıyorum yani istediğini. Arada 90 içiyordu zaten bugün birden 120 ye çıkardı