Saudade şoktan aldıklarım sızın eskı dedıklerınızden. Dıger yenı dedıgınız ılk defa bu zamanlarda degısmeye baslayan paketlerın bezı. Belkı üc bes ay oncesıdır ama ben bır sene once ekım ayında aldıgımda yenı bezden almıstım. Bu arada ben eskı bezı de yenı bezı de kullandım bu yakınlarda. Eskı bezı daha cok begenıyrm. Sankı daha kuru tutuyor ya da bana oyle gelıyor olabılır. Halen elımde bırkac paket var kullanmaya devam edıyrm