Eeisitan Elifinannesi33 en son 3 sene önce işsizlik maaşı almıştım işkurun kendi sitesinden başvuru yapmıştım muhtemelen e-devletten de olur
duyguanne Elifinannesi33 canım e devletten de yapabilirsin İŞKUR sayfasından da. Ben e devletten yaptım işveren seni işten çıkardığında 1 ay içerisinde başvuru yapman gerekiyor 15 günde sonuçlanıyor zaten
Elifinannesi33 duyguanne canım e devletten yapmak istiyorum tam olarak nasıl anlatirmisin yapayım bide ne kadar veriyolar kaç ay hiç bilgim yok
duyguanne Elifinannesi33 e devletten işsizlik maaşı başvurusu yazın atanamıyorsunuz çıkıyor orada bilgileri doldurun .
duyguanne Elifinannesi33 prim gününüze göre değişiyor en az 6 ay ve net maaşınıza göre değişiyor miktar
Elifinannesi33 duyguanne peki sağol canım deniyim bı tele kod falan geliyomu eşim Rusya’ya çalışmaya gitti kısa süreliğine acaba alirmiyim ben kod geliyo mu tele Türkiye hattı iptal oluyo ya orda ondan soruyorum msji göremez falan
Elifinannesi33 duyguanne kaç ay aynı yerde çalışması gerek belli süre var mı şu kadar surda çalışması gerek öyle başvuru yapılır diye