Daha önce de 263662737152 kere konu açmıştım kızımın kilo almaması ve ek gıdayı reddetmesiyle ilgili. Bu ara raporlu mamasını da içmek istemiyor kendi mamasını da azar azar içiyor. Bir arkadaşımla konuşurken dedi ki biberon mamasının içerisine bebe bisküvisini un ufak edip koysan belki içer. Böyle bir şey deneyen oldu mu ya? Saçma gelen olabilir ama artık ne duysam yapacak moddayım. En azından raporlu mamasını bu şekilde tekrar alıştırabilir miyim acaba?