Mizmizmyrtle Paralar yattı mı acaba sistem kitlenmiş e devletten asla göremiyorum sabahtan beri ATM ye gittim bakiye 0 gözüküyor yattıysa bile bugün çekemiyor muyuz bugün alan var mı parasını ?
dmdmdmmstdm Mizmizmyrtle benimde aynı şekilde arıyorum pttyi açan yok e devletten girilmiyor iki sefer baktım atmye 0 tl
Asssli Başvurunuzun onaylanma sürecinde evinize gelip ziyaret ettiler mi sizi? Mizmizmyrtle dmdmdmmstdm bundlebeach Aredc
bundlebeach Pttye gittim sabah ödemeler yatmış fakat cekmek icin henuz onay verilmemis 10′na kadar tamamen yatip cekilecegini bildirdiler
Meralminakumru ozgebalc PTT gidip mi aldınız acaba? Birde kart ile mi aldınız benim PTT kartım yok alabilir miyim
ozgebalc Meralminakumru ptt kart aldım ama elden verdiler yine de parayı paralar bu ay geç yttığı için sistemem yansıamamış
annesininprensesi1 Mizmizmyrtle merhaba burda gördüm okudum bu desteği almak için şuan başvuru yapsam olur mu? Basvuru süresi var mı bilginiz var mı bu konuda ?
annesininprensesi1 ebz09 çok teşekkür ederim .Allah razi olsun…hemen başvuru yaptim sizz paylasanlar sayesinde gördüm tek maaş asgari ücret ay sonunu zor görüyoruz insallah cikar sabırsızlıkla bekliyorum sonucu
Cihangiriinannesii Mizmizmyrtle Paralar yattı ama bugün çekilmiyor. Yattığı gün çekilmiyor yarın SMS gelecek pttden o şekilde gidip çekebilirsiniz
kbragoktug_ Cihangiriinannesii ben hala giremiyorum e devlete bide eşime mesaj gitmiş ödemeniz yatmış diye eşime neden gitti anlamadım göremiyorum da yattı mı yatmadı mi başvuru ben yaptım ona mesaj gitmiş