Merhaba hanımlar, beni tanıyanlar vardır belki Hollanda’da yaşıyorum. Evimiz tipik üç katlı Hollanda evlerinden alt katta salon mutfak, orta katta yatak odaları, çatıda da depo olarak kullandığımız bir oda ve eşimin çalışma odası var. Gece 1.30 civarı eşim sese uyanmış onun sesine de ben uyandım. Evde biri var dedi eline süpürge sapını aldı alt kata indi. Baktı sağa sola kimse yok. Çocuğun odasını filan kontrol etti yok. Çatı katına bakma ihtiyacı duymadık çünkü merdivenler ahşap yani bizi uyandırmadan yukarı birinin çıkması imkansız. Neyse tekrar yattık ama korkudan uyumak ne mümkün uyku uyanıklık arası hırsız kabusları derken 1 saat sonra yine bir hışır hışır sesler. Bu sefer çatıya da bakalım dedik. Gittik ki ne göreyim alacakaranlıkta masanın üstünden bir şey yürüdü. Ama tam da göremedim dedim gece yarısı acaba gözlerim mi yanıldı? Elim zaten görmedi. Hareket etse masadan aşağı indiğini görürdük dedi emin de olamadım. Bir cesaret az önce kapıyı hafif aralayıp baktım ki maalesef doğru görmüşüm. Eşim çalışırken çay yanına bisküvi gofret filan yiyor. Gofret paketinin köşesini delmiş kırıntılar masanın üstünde 😩 Ne yapmalıyız? Kapan, bant vs tüm önerilere açığım. Gittiğinden ya da tekrar gelmeyeceğinden nasıl emin oluruz? İşin kötüsü çocuğum ayrı odada yattığı için kapılarımız hep açık uyuyoruz delirmeden nasıl bu süreci atlatırım. Çok korkuyorum 😨