Zeydeymen Merhaba kzılar oğlum dünden beri sinirleniyor ağlıyor ve yumruklarını sıkıp bas bas bağırıyor 3 ay oldu bugün atak haftası falan mı acaba neden böyle ya
Sln1010 Zeydeymen gaz sancısı olabilir bizimde öyleydi doktora goturdum gaz sancısı dedi kolik bebekti zaten