nuurgc Hayır kullanmadım çünkü emzirme döneminde de çok tehlikeli o kadar çok risk var ki lütfen içmeyin ben bebeğimi cafelerin önünden bile geçirmiyorum kıyafete bile sinse akciğerleri daha tertemiz kirletmeyin ileride astım bronşit akciğerlerde sorun oluyor çok var çevremde öyle olan
Babam kardeşim doğduğunda dışarda içmesine rağmen astım oldu kardeşim babam bıraktı tabi birde anne hiç düşünemiyorum sütten geçer koku siner bebeğinizin sağlığını düşünün ileriyi ❣️