milaseren tepiniyor emmeye alınca kucağıma daha 2 aylık. Ben gaz diye düşündüm o tepinip ağlamayı hatta ayrı bi post açmıştım. Bir de cuk sesi olunca . İnşaallah geçer. Daha yeni gittik dr rutin kontrol anlardı öyle bişey olsa . Sordum tepiniyor diye . Gaz dddi.